Alerjidir benim bebeğim de başladı sarılık olduğu için anne sütü ve mama veriyordum 1 aylıkken başladı daha yeni süt alerjisi tanısı kondu kalça içinde pişik gibi değilde böyle yara gibiydi bizim ki Şuan 3,5 aylık yeni yeni rahatlıyor sudo krem bolca sürün çişi kakası temas etmesin çok zor Allah yardımcınız olsun 🙏🏻