Deniz34 Arkadaşlar bugün öğlen 12 günlük bebeğimi yıkadık yatırdık kakası yeşile döndü ve öğlende akşamda yediğini küstü neden olabilir endişeleniyorum doktora götürecem yarın kayınvalidem üşütmüştür diyo daha çok küçük sebebi üşütmesimidir böyle bi durum yaşayan varmı?
Zeyno Deniz34 Bebekler doyduğunu bilmez yediğinin fazlasını kusar, yeşil kakayıda üşütünce yaparlar ama düzelir siz bebeğinizi sıcak tutun yeter
Meray Yeşil kaka da kusma da fazla beslemekten kaynaklanıyor çok emzirmiş olabilirsin ya da fazla mama vermiş