gaye91 Arkadaşlar 2 Temmuz’da ücretsiz iznim bitti başlangıcım yapıldı. Maaşı bu ay mı gelecek ay mı alıcam acaba. Bu şekilde başlangıç yapan var mı ne zaman aldınız maaşı
diloslarrr gaye91 nasıl yani soruyu anlamadım hangi maaşı soruyorsunuz ? Temmuzda başlangıç olduysa gelecek ay maaş gününde çalıştığınız kadar yatırılması gerekir. Bende 1 temmuzda işbaşı yaptım 10 Ağustos maaş günü o gün bir aylık ücretim yatar
Aslicamm gaye91 kurumdan kuruma değişir mi bilmiyorum ama bizde o ay yatiyodu maaş kesim tarihinden önce başlangıç yapmış olduğunuz için
Mrcasl-1 gaye91 Merhaba eğer memursanız temmuz 15 de bir buçuk aylık maaş alıcaksınız.. Memur çalışmadan maaşını alır yani Temmuz’u alıcaksınız bide 2 temmuzdan 15 ine kadar ki süreci alıcaksınız yani temmuz 15 de 1 ay 13 günlük ücretiniz yatıcak
gaye91 Mrcasl-1 evet öğretmenim. Bende böyle olucak sanıyordum ama yatmadı. En iyisi özlük şubeyi arayayım. Ama işte böyle para meselelerinde biraz çekiniyorum. ☺
Mrcasl-1 gaye91 Aynen bi sorun bencede bi yanlışlık vardır çünkü bende hemşireyim geçen ay Haziran’ın 3 ünde döndüm 15 haziranda bir buçuk aylık maaş yattı bu ayda normal maaşımı aldım.. Bi yanlışlık vardır mutlaka sorun çünkü almanız gerekiyor ☺
Mrcasl-1 gaye91 Yok almanız gerekiyor diğer arkadaş maaş gününe 10 ağustos yazmış sanırım memur değil haklar farklı oluyor bi yanlışlık olmuş sizinkinde ☺