feyzanrshn Merhaba kızlar. Bebeğim 5 aylık. 3 hafta sonra okullar açılınca işe başlayacağım için ek gıdaya yavaş yavaş gecmeyi düşünüyorum. Önce hangı besinle başlamalı, ne kadar vermeli tavsiyelerinize talibim😊