nadiyeeee Merhaba kızlar sezaryen dogum yapalı bir buçuk ay oldu bir hafta önce kanamam kesildi ve bir kaç gündürde idrarımda kokmus kan ve ya et kokusuna benzer çok kötü bir koku geliyor böyle bir şey yaşayan var mı neyden kaynaklanıyor olabilir.
pengun nadiyeeee merhaba sezeryan doğumla ilgili bilgim yok ama kokulu idrar enfeksiyon belirtisi olabilir ben genelde çok çabuk enfeksiyon kaparım oradan biliyorum
Seymaseda nadiyeeee Bi müddet sonra geçiyor evet rahatsız edici bir koku bende ne oluyor yanık mı varda kokuyor demiştim ama normal durummuş bu bol su için idrarla çıksın