Merhaba herkese kızım 10.5 aylık tam ve biz 2 aydır nerdeyse her gün sabahlıyoruz ağlıyor çığlık kıyamet sadece kucağımda bazen sakinleşiyor asla uyumuyor artık gücüm takatim kalmadı depresyondayım resmen sizler de de durum böyle mi gerçekten artık dayanamıyorum bağırıyorum diş desen bu kadar sürer mi gerçekten diş…Ne olur artık anneliğe hem bu kadar aşık olup hemde basıl bu kadar mefret ettirebildi şaşırıyorum gerçekten..