Merhaba kızlar oğlum bugün koltukta koşuyordu bende takip ediyordum sonra ne olduysa anlık arkamı dönmemle düşmesi bir oldu nasıl diyim dikine düştü eli boşluğa geldi sanki bi çıt sesi duydum ağrıyor düştükten sonra da çok ağlamadı ama dokununca acıyor baya, şişlik morarma vs hiç yok top tutuyor atıyor sadece dokununca ağrısı var incinmiş midir yoksa burkulma-çıkık var mıdır ne yapmalıyım eşim gece çalışıyor takipteyim eğer ağrı şiddetlenirse ona göre gideceğiz kaç gündür doğru düzgün uykusu yok bugünde saat 3.30 oldu yatmadı arada bir mızmızlanıyor sadece sebebi eli mi ne hapmm lazım lütfen bir şey söyleyin