Kızlar merhaba oğlum tam 27 aylık. Anne nerde diye kim sorarsa sorsun beni gösteriyor. Anne kim farkında başka bebeklerinde anme dediğini duyuyor falan. Ama babaya ne zamandır baba diyorsa bana da o zamandan beri ana diyor. 3-4 kez anne dediği oldu ama çoook nadir yani dediğim gibi. Kayınpederim geçenlerde bir video açtı bebek anne diyor. Oğluna soruyor bebek ne dedi diyor, anne diye cevap veriyor. Senin annen nerde diyor, oğlum beni gösteriyor. Anne de bakalım diyor, oğlum ana diyor. Videodaki bebek ne dedi diye tekrar soruyor, ve oğlum anne diyor. Yani oturup ağlamalık duruma geldim. Anne demiyor ama diyor bana. Nedenini anlamış değilim çocuk doktorumuza sordum. Sizi bir parçası olarak görüyor tüm herşeyini siz yapıyorsunuz bütün gün birliktesiniz zaten sizin kalbinizi biliyor o yüzden ne dediğine takılmayın diyor. Ha anne demiş ha aba demiş siz zaten onda farklısınız bir gün diyecek diyor. Ay başına gelen var mı ben anlamadım çözemiyorum da anne anne anne kaç kez de tekrarlıyoruz. Yani hiç demese dicemki söyleyemiyor dili dönmüyor olmuyor. Ama duyduk yani dediğini