QueenMom__ bende fissür vardı iki kez ameliyat oldum ilkinde 6 ay sonra falan iyileşmiştim ikinci hamilelikte tekrarladı tekrar ameliyat oldum iç kasın tamamını kestiler size sorum olacak bende önceleri akıntı olmazdı şimdi ikinci ameliyattan sonra orda daralma var gibi ağrı süresi azaldı ama bitmedi ve sürekli gazlı bez koruyorum bakıyorum yeşil sarı arada hatta turuncu gibi akıntı geliyo bu normal mi yoksa fistüle mi çevirdi çatlak