Yarenkk evet bizde de oldu bir dönem 2 yaşına bir kaç ay kala başladı, gün içinde iyice yormaya çalışın ve rutinlere sadık kalın. Bir süre sonra düzeliyor . Ama enerjisini atmak önemli muhtemelen büyüdüğü için. Yine de uyku saati kaymıştı önceleri akşam 9 da uyurdu o dönemden sonra10-10.30 oldu , öğlen uykusunu kısa tutmaya çalışın