_mommm00 İyi geceler düşünmekten uyuyamadım fikir almak istedim Mayıs’ta taktırdım spirali adetim normalde düzenlidir 28 günü şaşmaz ama bu ay 2,5 hafta gecikti gebelik testi yaptım negatif kan vermeli miyim spiral varken gecikme yaşayan var mı
QueenMom__ _mommm00 hormonlu ise gecikme olabilir demişlerdi. Bende ,24 Mayıs’ta adetliyken taktırdım. Takılmasının üstüne 2. Adetim şuan. Bakır benimki eme kanama günü ve miktarı aşırı arttı bende. Bence gecikmeniz de ilk 6 ay çok etkiliyor diyorlar ya ondan olabilir
Enerjikmom _mommm00 camım bende taktırdım bakırlı taktırdım ben ama taktırdıgım andan itibaren hiç fire vermeden prezervatif kullandık her ilişkide asla ona güvenmem kaysa felan anlamam diye onunla da kalan var diye adet olursan gene de eşin de korunsun bana millet eee niye taktırdın esin korunuyorsa diyorda Allah korusun spiralde sıkıntı çıksa prezervatif korur Prezervatif delik bilmem ne olsa içerdeki korur
smytpl QueenMom__ spiral çeşitleri varmı acaba devlettemi taktırdınz devlet kendisimi takıyor yoksa biz eczaneden alıpmı gidiyoruz bende taktırmak istiyorumda
-happy smytpl Ben de taktırdım devlette bakır olanından hiçbirşey almıyorsunuz adetliyken takılıyor randevu bulamadım hatta adet tarihime önden gidip gün aldım o şekilde taktırdım
QueenMom__ smytpl aile planlaması gibi biyer var hastanenin adetken sabah erken gidiyorsunuz, randevu yok çünkü adete göre olduğu için. Ben 2 . Gün gittim yoğun günün de gel demişti. Kendileri ücretsiz bakır takıyo önce uygun mu diye muane edip sonra hemen takıyo uygunsa. 🙌
Enerjikmom _mommm00 valla sen bilirsin canım istemiyorsan sağlam önlem al Ben korkuyorum yani cesaretim yok onunla Kalan da çok olduğu için