Herkese merhaba arkadaşlar kızım 2 yaşına girecek 15 gün sonra yaklaşık 2 aydır geceleri çok fena ağlıyor krize giriyor normal ağlama şekli değil delirmiş gibi yerden yere atmalar kendini kasmalar ve sürekli baba diye ağlıyor babasıyla uyumak istiyor babası uyutsa bile uyumuyor 2 3 saat rahat ağlıyor delirmiş gibi normal ağlama değil asla yırtıyor kendini beni asla istemiyor bu durum beni aşırı üzüyor kendimi kötü anne gibi hissediyorum babasını istese bile onda da sakinleşmiyor kolay kolay babası varken sürekli o uyutsun ya da o kalksın istiyor yırtıyor kendini başına gelen var mı bu durum nasıl çözülür lütfen yardımcı olurmusunuz ben işin içinden çıkamıyorum eşim de bırak ağlasın diyor alışacak eninde sonunda ben sürekli uyutamam diyor fakat çocuk çok içini çekerek ağlıyor nöbete giriyor bildiğiniz ve ben gerçekten çıkmaza girdim beni neden sevmiyor neden böyle yapıyor anlayamıyorum çok üzülüyorum ağlamaktan çatlayacak artık