Kızlar bebeğimin uyku düzeni çok güzeldi gece 12 gibi yatar öğlen 12 ye kadar uyurduk iki üç saate bir kalkar besleme yapar geri uyurduk ama şu üç gündür sabah 6 7 gibi kalkıyor. Ben gece 2 ye kadar zaten uyuyamıyorum çünkü o uyuyunca bulaşık çamaşır etraf topllama yada banyo işine koşturuyorum uyu diyene kadar saat iki oluyor. İki saatte bir de kalkıyorum. Bebeğim de sabah erken kalkınca dayanamıyorum uykusuzluğa. Ağlayarak uyanıyor ve kucagıma alıp gezdirmezsem asla susmuyor nasıl olucak böyle vücudum nereye kadar dayanacak bilmiyorum. Gündüz uyuyunca uyu demeyin o zaman da yemek yapıyorum yada süpürge açıyorum asla dinlenehorum ne önerirsiniz kafayı yemek üzereyim