Kızlar iyi geceler , 11 ay 14 günlük kızım yaklaşık 1 hafta 10 gündür mama içmek istemiyor. Anne sütu almıyor maalesef mama+ek gıda besleniyoruz . Özellikle geceleri 1 yada 2 kez 180 cc mama içerdi gündüz de 1 defa olarak toplamda 3 defa mama alıyordu . Gündüz sarkılarla oyunlarla güç bela iciriyorum ama gece rüya öğünü şeklinde mamasını birkaç dakikada bitiren bebek şuanda 90 cc zor içiyor kafasını ceviriyor . Biraz bekleyip tekrar teklif ediyorum bu defa aglamaya başlıyor 😪🤧 ilk bebegim tecrübem yok ama doktoruma sorduğumda gece beslenmesini kesmeyebilirsin çocuk iciyorsa ver dedi havalar sıcak sıvı alımı ne kadar çok o kadar iyi dedi. Mamanın tadından mı sıkıldı ne oldu anlamadım . Cok uzun yazdım hakkınızı helal edin ne yapmalıyım tecrübeli anneler ya da başından geçenler varsa yardım edebilir mi ? Şimdiden tşk 🌹