beyzzsenturkk_ arçelik marka annemlerin çamaşır makinesi ama kapağı yarım saat geçmesine rağmen açılmıyormuş kıyafetler içinde kalmış tekrsr durulama yaptırmışlar bişeyde sıkışmamış nasıl açılacak bu kapak kilit falanda devrede değil anlamadım ne yapabiliriz
ArsAyz beyzzsenturkk_ Youtubede arçeliğin kendi kanalında videosu var onu bi izleyin derim. Çamaşır makinenizin kapağı açılmıyorsa ne yapmalısınız başlıklı 😇
papatyakokulum_ beyzzsenturkk_ benimde Arçelik marka benimkide açılmıyor kısa devreye tekrar açıyorum öyle o bitince açılıyor
sirincik beyzzsenturkk_ kız benimde aynısı oldu benim vesteldi ama her makinede işe yarayan geçici çözümüm var 😂 hani bu patates soğan cuvallarında bağlı olan ipler var ya onu alıyosun makine kapağına geciriyosun kilit taraf değilde diğer tarafında ipleri eşit şekilde çekiyosun o şekilde açılıyo YouTube da var videoları ben ilk sefer açamadım bikaç denemeden sonra açmıştım 😂 bi süre makineyi öyle kullandım sonra yaptırmıştık
sevdadefne Su tahliye hortumunu n orda bir aparat var küçük onunla orda bir tıpa gibi birsey var aşağı doğru cektiginizde kapak aciliyor
Deletedmom_115 beyzzsenturkk_ canım başlatma düğmesine 40-50 saniye boyunca basılı tut daha sonra parmağını çek biraz bekle makina sıfırlanıyor ve kapak açılıyor. Benimde arçelik servisi aradım bana böyle yap açılır dediler öyle yaptım bi 5 dakika sonra baktım açılmıştı
beyzzsenturkk_ Deletedmom_115 tamam bide onu deneyelim zaten içinde kaldı kıyafetler iyi baktık araya bişeyde sıkışmamış tuhaf ben kendi makinamda böyle bi sorun yaşamadım bide onların ki yeni