Merhaba kızlar benim bebeğim ayak bileğinde hemanjiyon var doktor ilaç tedavisi başladı bebeğim 3 aylık . Ama korkuyorum ilaç biraz ağır yan etkisi olur mu diye . Daha önceden ilaç tedavisi yaptıran var mı süreç nasıl geçti benimle paylaşabilirmisiniz