duydum Kızlar bu dört damla var bende procomfort marka vajinaya yerleştirdiğimde oturduğumda falan ağrı oluyor normal mi bu bide dört damla ne ifade ediyor benim yoğun geliyor bunu kullanmam doğru mu
atlasegemiz duydum o markayı bilmiyorum ben o.b kullanıyorum. Eğer ağrı oluyorsa iyi yerlesmemis demektir. Parmağınızla itebildiginiz kadar itin. Hiç varlığını hissetmezsiniz doğru yerlesirse. Korkmayın iyice itin
Mree duydum ben de ilk defa aldım. Damla şekli anladığım kadarıyla kalınlığı ve inceliği gösteriyormuş.
Lolik duydum bende ilk kez aldım daha kullanmadım ama o damlalar kanama yoğunluğunu gösteriyor ne kadar damla o kadar yoğun kanama demek ona göre alıyorsunuz
Jokeriniz duydum ağrı oluyorsa tam yerlestirememissnzsir. Afedersinz tam sokmaniz gerekiyor yoksa otururken agri yapar