karan11 Kızlar son zamanlar da karşıma sürekli 6. Aydan itibaren soda verebilirsiniz bebeklere diyorlar mineral açısından çok iyiymiş kemik yapısına baya iyi geliyormuş diyorlar 1 2 tatlı kaşığı kadar. Siz hiç verdiniz mi ?
Deletedmom_1111 karan11 dogal olan olması lazım Soda magnezyum içeriyor doktor tavsiyesiyle Bi iki kere verdim ama doktora sorman lazım
Bebegimben1 karan11 ben verdim 7-8 aylıkken hâlâ da veriyorum 10.5 aylık ama öyle düzenli vermiyorum evde ne zaman olursa oyle
Show_must_go_on karan11 soda değil maden suyudur o ama doktora sormakta fayda var ben mesela içtiğim an mide krampları yaşıyorum 1 yudum bile olsa dikkatli olmak gerekir
Lolik karan11 benim oğlum içtiğimi görünce verene kadar susmuyor sodaa sodaa 😄 dibine indirip yakmasın diye biraz çalkalıyorum öyle veriyorum