Kızlar 3 aylık olucaz 8 gün sonra. Emzirme süreleriniz ve aralıklarınız nasıl? Anne sütü ile başladık ve hep bu şekilde ilerledik mama vs hiçbir şekilde almadı. Ben 2 saatte bir emzirme gibi şeyleri de uygulamıyorum. Bebeğim susuyunca acıkınca ya da ten teması isteyince hemen emziriyorum. Sizlerin nasıl ? Nedir durumlar ?