Bebegim kolik ti şu an 9 ay 18 günlük dışarı çıkmaktan hiç hoşlanmıyorum uyumuyor çünkü uyusa da geri uyanıyor sadece beşiğinde uyuyor bezde sallıyoruz sonra pusete koyuyoruz uyuyunca orda sallamaya devam ediyoruz 10 15 dk uyuyor gittiğimiz yerden ağlayarak geliyoruz evde uyutup uyanınca çıkıyoruz bizi çok zorluyor uykusu gelince geliyoruz o ağlamadan nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum aylardır böyle bayram da memlekete gttik beşik taşıdık başka beşik te beğenmiyor Allah kolaylık versin sizede