Bennededimki benimki de 5 aylık aslında , söylediğim gibi belki evde sürekli gezen bir ablanın olmasinin etkisi de olabilir ,bizi gördüğü sürece aç olmasa,bir derdi olmasa oyalaniyor orda ,tabi ben doğduğundan beri hep uzattım yanında uzandık ,konuştuk ,sakinleştirmek isteyince yine uzandigimiz yerden pispisladim ,şarkı söyledim , konuştum belki buna alıştı belki mizacı , iki kardeş bir olmadığı gibi her çocuk da bir olmuyor ☺️ emeklemeye başlayınca oyalanma süreleri artıyor ama o zaman da sessizliginden korkun mutlaka bir iş karıştırıyorlar 🤣