ogretmenanne06_ Bebeğim 5 aylık oldu. Sıcakların artmasıyla birlikte çişli bez sayımız biraz azaldı sanki. Eskisi kadar dolu bez almıyorum. Yazın terleme yoluylada suyu attıkları için normal diyorlar ama bu ay aralığındaki bebişlerde sizin durumlar nasıl?