Mayazim ikiside erkek, hatta ikinci oğlum yalan yok kız istedim yumurtlamadan önce denk getirdim ki y spermler ölsün x tutunsun xx kız olsun diye 😂 sonuç yine erkek 😂😂😂😂😂 yani bilmiyorum şuan iyiki oda erkek oldu diyorum ama denesende kısmet sanırım biraz. X yavaş ve kalıcı, y hızlı çabuk ölüyor. Yinede y tutunmuş. Biraz şansa salın gitsin o yüzden 😂😂 sağlıkla olsun da önemlisi o 🍀