bambammom Kizlar 5 senelik Samsung Eco buble kullanıyorum kart arızası ve kapak bozulmus. 14 bin istedi servis tamiri için. Onuun yerine yeni makine alayım diyorum. Öneriniz var mı
Asyaveannesi04 bambammom Bosh serie 4 annem 10 senedir ben 5 senedir kullanıyorum maşallah çok memnunum
Fndkurdu bambammom yok artık 14 bin neymiş öyle baştan mı yapıyorlar. Canım ben profilo kullanıyorum memnunum
Kbrbydk bambammom Allah Samsung’a dusurmesin ya gerçekten berbat beyaz eşyaları. Annem profilo kullaniyor çok memnun. Daha önce de yıllarca bosch kullandı ondan da çok memnundu. Bir daha alirsam beyaz eşyalarımı Profilo alacağım net
NariNariKiminYari bambammom off bende samsung aldım ama beğenmiyorum yaa. Bu üstten açılan akıllı kapaklı modelinden almıştık ama sanki güzel yıkamıyor gibi. Eski makinem arçelikti çok memnundum. Ablam vestel kullanıyor onun makinesi de iyi değil. Sanırım şans işi bu beyaz eşya işi ya 🥲
sevilayallp Bende bu işin içinden biri olarak electrolux almanı öneririm benimde samsung vardı sattım gittim electrolux aldım cok memnunum :) genel olarak beyaz eşya da iyi bir marka tavsiye ederim