Lolik
@anne232 Aynı durum benim çocuklarım için de geçerli. Büyük kızım 1,5 yaşında yetişkin cümleleriyle sohbet ederdi. Oğlum 3 yaşında konuşmaya başladı. 4,5 yaşında ve hâlâ bazen anlayamadığımız cümleleri oluyor. Küçük kızım 23 aylık. Tam olması gerektiği gibi derdini anlatacak kadar ikili veya üçlü cümleler kuruyor ama akıcı konuşma yok.