selinismail1 2 yaşında bebegım var 2.istiyoruz 3 kere yaptık denedik sonra test yaptım negatıf çıktı nasıl olucak
alpsmother_ selinismail1 bismillah daha tek atışta mı bekliyorsunuz 😂 bekleyince hiç olmuyor bu arada
NariNariKiminYari selinismail1 yumurtlama testi yapıp yumurtalama döneminde ilişkiye girin. Hemen olmaz zaten bir dur kız ahahahhah
selinismail1 ayisit ilkini doktor konturolu ile oldu şöyle yapın boyle yapın falan dedi sonra hap verdı bu hapları kullanın dedi sonra hamile olduğumu öğrendim insanlar adet sonrası yapıyoruz diyor benım adetim çok duzensız düzene de girmiyor o konuda nasıl olur bilmiyorum yani
NariNariKiminYari selinismail1 canım benim illa ki iki regl arası yumurtlama günün oluyor. Yumurtlama olmasaydı regl olamazdın. Regliyken döllenmemiş yumurtayı dışarı atıyorsun. Gerekirse her gün test yap. Genelde son reglinin ilk gününden ortalama adet döngüsünün uzunluğunu çıkarıp 14 eklediğinde tahmini yumurtlama dönemin oluyor. İnternetten yardım alabilirsin otomatik hesaplıyor direkt.
Edo_yekta12 Yumurtama zamanın ne zamansa o zaman ilişkiye girin. Boşalma sonucu hemen ayağa kalkmayın. Gün aşırı birlikte olun. Allah’ın izniyle olur🙏 benim bebeğim de bir bucuk yaşında benim hiç cesaretim yok
Pera48 selinismail1 ilki zaten doktor kontrolüyle olmuş biz ne bilelim nasıl olacak sorsanıza tekrar doktora
EsraYce 3 günde çocuk oluyorsa başardınız olmuyasa bekle kuzum Allah’ın bildiği var demekki bizimki 3 ay sonra oldu
aycanilgun selinismail1 kız ben ilkine 8 aylık deneme sonucunda hamile kaldım, sen 3 defayla nasıl bekliyon 😅😅😅😅 şaka bir yana zamanı geldiğinde olur herşey Rabb’imin bildiği vardır 💞