Aslii123 büyüme ağrısı da olabilir ama her gün farklı bir yerini söylüyorsa örneğin sağ sizin ertesi gün sol kasığım ertesi gün işte ayak bileklerim falan diyorsa kesinlikle geç kalmadan doktora götürün. Benim kardeşim de yaşadık biz, her gün farklı bir yerinin ağrıdığını söylüyordu ilgi çekmek için yapıyor sandık, büyüme ağrısı sandık. Meğerse çocuk kalp romatizması olmuş ve o romatizma da eklemleri kilitlemiş. Doktor bir gn daha gecikseydiniz kalp kapağı değişme noktasına gelirmiş demişti. Sizi korkutmak için söylemiyorum elbette. Ama bazen basite almamak gerekiyor biz bedelini biraz ağır ödedik. 8 yıl oldu kardeşim hala her ay iğne yaptırıyor ne yazık ki