Kuzucukhanim1289 defmommy ayy bende böyle bir post acacaktim ilk sipariş vermeyi düşünüyorum ama. Acaba guzeller mi iyi mi kötü mü yapan var mı alışveriş güvenilir mi acaba ya..
lohusaserbeti defmommy Ya benim 5 temmuzda havaalanına ulaştı ve 8 temmuzdan beri de gümrükte görünüyor artık oraya takıldı diye düşünmeye başladım
defmommy Kuzucukhanim1289 yaa ben birde herkes güzel güzel yazınca ikinci siparişi de yapıştırdım arkasından ama niye bu kadar uzadı bilmiyorum
Kuzucukhanim1289 defmommy canım zaten 3 hafta sürüyor demiş altında araştırdım sende bak gelmesi 3 hafta fln sürüyormuş ondan belki
defmommy Kuzucukhanim1289 verilen tarih aralığı yarın doluyor canım teslim süresi yani . Ama bakalım gelecek mi
Kuzucukhanim1289 tontonnn canım tavsiye ediyor musun ordan almayı cocuk mayo fln almayı düşünüyorum. Havlular oygun acaba kalitesiz diye mi oygun diyr de tereddüt etmiyorum degil😆
tontonnn Kuzucukhanim1289 fiyat olarak aşırı tavsiye ediyorum bazı şeyler aşırı Uygun’a geliyor ama hiç tekstil ürünü almadım kalite nasıldır bilemiyorum benim aldıklarım gayet iyiydi. Sadece bir ürünümü cam diye almıştım plastik çıktı onu iade ettim paramı aldım üründe bende kaldı geri göndermeye gerek yokmuş süper bişey🤣
AnnaGloria Temu biraz göz attım şimdi siz hangi bölümden alışveriş yaptınız bazı şeyler uygun tabi de yani mesela giyim çok bit fark göremedim çok detaylı bakmadım belki o yüzden böyle düşünüyorum bilmiyorum
AnnaGloria En geç ne kadar sürede teslimat gerçekleşiyor şimdi bebeğime almak istediğim ürünü burada çok uyguna buldum fakat memlekete gideceğiz önümüzdeki ay burada son teslimat tarihi 14 Ağustos yazıyor
Kuzucukhanim1289 tontonnn hahahhaha çok iyi vallahi ya bende taksit ürünü beğendin alsam mı ya diye düşünüyorum 🤣🤣