Aselsmommy Her ay 200e yakın gelen fatura şimdi 450 gelmiş aynı şekilde kullanıyoruz suyu zam geldi ama bu kadar etkiliyor mu ya sizlere de yüksek mi geldi yoksa aynı mı ?
Asyaveannesi04 Aselsmommy bu ay 600 tl su faturası geldi her zaman 300 felan geliyordu, artık çok normal herşey zamlandı
mrymkrm Aselsmommy bize 1000 küsür gelmiş su faturası şok oldum görünce. Normalde bütün faturaların toplamı o kadar tutardı
TarcinliSutlacim Aselsmommy benim de geçen ay 400 geldi bu ay 160 ki bana zaten hep 160 190 arası gelirken birden 400 geldi anlamadım
biradamavisi Aselsmommy bana da geçen ay 580 civarı geldi. Tuvalet eğitimi verdiğim için biraz fazla su harcadım ama normalde 200 falan gelirdi hadi 300-400 gelseydi ama 580 e bende şaşırdım.
Gizmokzilla Aselsmommy evet ne yazık ki geçtiğimiz ay zam geldi faturalara.. Hepimiz aynı durumdan muzdaribiz bence..
Melike_ikra Aselsmommy bana 4.996 TL su geldi aradığımızda ise bir ayda 2 kere zam gelmiş birde bayram tatili girince 1 aylık fatura değilde 40 günlük fatura kesilmiş dediler
cocomelon33 Aselsmommy bizim su faturası elektrikle yarışıyor maşallah ama Mersinde yaşıyoruz suyu en pahalı kullanan şehirlerden biri.