1234hevlin doğumdan sonraki süreçte göğüsler kendini terbiye edene kadar böyle bi durum yaşamanız normal. 1 ay kadar devam eder ortalama sonra ikisinden süt akma kendiliğinden durur. Siz stres yapmazsanız sütünüz bebeğe yeter, dinlenmek ve stresten uzak durmak en önemli kriter süt veriminde sonra yedikleriniz gelir süt artırmak.
İlk 3-4 aylık dönemde gaz sancısı da yaşayabilir bebeğiniz, temennim hiç yaşamayın o süreci.