mrvyhya Bende norolojiye gittim ve metobolizmayada gittim bir şey yok bu çocukta hadi gidin demediler şu testide yapalım bunuda yapalım diye diye 4 aydır test sonuçlarını beklemekten piskolojim bozuldu bazı dr lar çok arafta bırakıyor insanı ve rahatlatmak için hiç yardımcı olmayanlarada denk gelebiliyorsunuz allah iyilerle karşılaştırsın dert veripde derman aratmasın🤲