ladymoms_ Kizcemler 34+4 gebeyim 2 kızım bu 5 gün ilerde gidiyor kızım ilk kizimida 34+2 doğurdum nisannim gelmişti 2 gün sonra doğurdum dün gece şiddetli kaşık ağrısı ve adet sancısı gibi ta bacağımı uyusturwn sancı geldi gitti çok duzensizdi neyse sabah sancı girdi yine gitti öğlene kadar hafif hafif vurdu geçti öğlen mide bulantısı vardı çok yoğun ogurdum sadcee boş boş baya bu arada göbeğim indi 2 gün önce öğlenden sonra yürüyüş yapayım dedim sancı sıklaştı 20 dk bir sonra eve geldim geçti şuan uzanıyorum adet sancısı var sadece rahim agzin yumuşamış ve belliki acilmam var hissediyorum açılmayı birde nişanın yada suyum gelmedi acaba bu çocuk bizimle oynuyormu 🤣 bunu devlette dogurcam bu sefer evde sancı cekicem evde nasıl sancı çekilir bilmiyorum yorumunuza ihtiyacım var bak şuan kaşıktan girdi ama öldürücü değil bı yerden saplanıp belime kadar dağılıyor o sancı bu normalmi bilmiom sanki ilk defa dogurcam gibi ahahaha sancı gelince ne yapayım bana yol gosterin bacılar evde sancı çeken varmı nasıldı ne yaptın rahatladin sıcak su iyi gelir diyolar kaç dk olması lazım devlet uzak biraz sanırım Zeynep Kamile dogurcam ve ben Gebze’de oturuyorum kaç dk olunca çıkıp gideyim ayet varmı rahatlaticak yada ne bileyim ne yaoayim yani korkuyorum açıkçası o sancılar fena çünkü biliyorum eee başka su zaman akadar özel takipliydim para çok geldi bizde dedik evde sancı çekip direk doğuma gireyim dedik ama süreç nasıl ilerler bilmiom dua edin bacimlar napcam ben ya dogurmasak olmuyomu çok korkuyorum o beynimdeki korkuyu atamadım daha
Bebitombuyuyor ladymoms_ cok sıcak olmamak şartıyla duş al hatta belden aşagına duş başlıgı barsa tut. Benim duştan sonra hemen açılmam olmuştu hemen doğuma almışlardı. Bide mide bulantısı oluyor açılmalar olunca miden bulanmaya başlayınca hastaneye koşş bebek gelio demektir
Fndkurdu ladymoms_ bence siz dünden beri bu ağrılarınız varsa doktora gitseydiniz keşke en azından acilden bakardılar sancınıza falan. Bebiş nasıl peki bu esnada🥰
biraslananasi ladymoms_ sancılar arası dakika tut mutlaka ve düzenli olup olmadığını kontrol et. Daha bebeğin küçük ve olsam hastaneye giderdim erken doğum riskinde ciğer geliştirici iğne yapıyorlar bebek için
Brfn ladymoms_ İlla nişan yada su gelmesi gerekmiyor siz eşyaları arabaya indirin hazırda bekleyin.. ishal ve mide bulantısı olduysa doğuma az kalmış.. bence dr.a gidin bebegide strese sokmayın bı sanciniza baksınlar. Çoksa zaten sancı acilmaniz da varsa suyunuzu ebeler patlatır doğum başlar zaten.. Sağlıkla alın bebeginizi inşallah. Bu arada Meryem süresini okuyun bol bol.
ladymoms_ Bebitombuyuyor peki nişanim hala gelemdi illa Nisanimin yada suyumun gelmesini bekliyimmi yoksa bugün mesela çok mide bulantısı vardı ogurdum ogurdum öyle geçti bidaha olursami gideyim
Bebitombuyuyor ladymoms_ suyun patlamıyor bazen benimkini ebeler patlatmıştı. Tuvaletin gelir gibi sancılar gelip gittikce git bence. Ama ıkınma gidene kadar yoksa cocuk pıt eline gelir.
ladymoms_ Bebitombuyuyor yoğun bı kaka yapma hissi yok arada geliyor zaten ishal olmuşum çok değişik yani az önce belimden bı girdi öyle kala kaldım kız ben sancı çekmeyi de unutmuşum hastanede ne güzel etrafımda vardı birileri yön veriyolardi
ladymoms_ Fndkurdu arada çok hareketli bazen de hiç hareket yok ben harkeet ettijce aşağı iniyor yürümekte zorlanıyorum birde hastaneye gideyim dedik ama orda ikide bir altgan bakıp bakıp duruyolar bide nts ye yatiriyolar sancı dahada zorlaşıyor azarliyolar ilki ozeldeydi devlet bu şekilde bu yuzdeb evde çekip gidip dogurayim dedim eğer aksi bı durum olursa hemen gidicez bakalım ne olcak
uykumvaarr Öncelikle Allah kolaylıkla ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah. 2.doğumda açılma daha çabuk olabiliyormuş ona göre önleminizi alın derim uzaksa. Duş alın çok iyi gelir, su da herkeste gelmeyebiliyormuş sancı sıklaşınca gidin bence
ladymoms_ uykumvaarr kız bı geliyor saplanıyor heri hidiyor acaba acı esigin mi yüksek benmi anlamıyorum bilmiyom ki ya bekliom iyice duramaz hale gelirsem gidicez bu seferde aklıma şey takılıyor ya yolda dogurursam 🤣🤣korkuyom
Fndkurdu ladymoms_ aynen canım bebişin hareketlerini takip et yinede gerçekten devlet insanı pişman ediyor ama güzel düşünelim güzel olsun azarlıyorlarsa sende azarla kimse orda beleşe çalışmıyor herkes görevini yapmalı bence. Bide alttan bakmaları çok saçma anlamadım
uykumvaarr ladymoms_ ondan ben de korkuyordum, kardeşim ebe ve abartma o kadar kolay ve hızlı olmuyor demişti 😂😂 ne yaptınız bu arada nasıl oldunuz
ladymoms_ Fndkurdu ilk gebelikte bı hevesle devlete gittim gelen giden alttan baktı sonra dogurtmadilae eve git dediler ben bı gittim nişanim geldi onlad yüzünden erken geldi çocuk sonra özelde doğurmuştum geçen sene 10 bin di fiyat bu sene 20 bin olmuş çok geldi o para gözüme bende evde çekeyim gidip dogurayim diyom da bakalım nasıl olcak
ladymoms_ biraslananasi yaptılar aşkım 1.5hafta oldu 2 tane ciğer geliştirici yapıldı beklenen biseydi ilk kızımda erken geldi ozeldeki doktor 23 temmuza randevu verdi şimdi sağ belden bı sancı giriyor kaşığa doğru yayılıyor geri gidiyor ama düzensiz sancı gidince kendimi çok dinç ve iyi hissediyorum ama o sancı girince çok hastaymis gibi değişik bişey oluyorum bu sancı açılma mi yapıyor acaba anlayamadım tam eğer gece de devam ederse gidicez insallah
ladymoms_ Brfn öylemi yapalim yakında açık hastane var ama ordada alttan bakıp tetiklerler diye korkuyorum biraz daha bekleyip gidicem bende akşam eşimle dedik çocuğa bı bakalım nts ye yatayım kalbi duzenlimi falan diye sonra dedik bekleywlim kaldı öyle eğer gece bu şekil devam ederse gidicez devam etmesse yarın gidicez bakalım dua edin ya 2. Doğum kolay diyolar ama yinede korkuyorum o saçıyi çekmek istemiyorum ya
Nurcan03 ladymoms_ eve yakın bir hastanenin aciline gidin. Evde sancı çekmek için önce yalancı sancı mı yoksa doğum öncesi mi bilmeniz lazım. İlk doğum zaten erken olmuş. Riske atmayın. Sizin durumunuzda evde sancı çekme fikri pek mantıklı değil. Ne olacağı belli olmaz. Tabi ki olmasın ama Allah korusun herşey olabilir. Acile gidin onlardan aldığınız cevaba göre hareket edin. Hastane yakın mı değilse riske girmeye hiç gerek yok. Sağlıkla gelsin.
germophepe ladymoms_ 15 gün önce doğum yaptım benimde doğum yapmadan bi gün öncesinde yürüyüş yaparken birden bacağıma bıçak saplanmış gibi bir acı hissettim eşim yanımda olmasaydı ayakta duramazdım o kadar kötü sonra karın altında kasılmalar başladı sabahında pembe akıntı gördüm hastaneye öylesine kontrole gittim çantamı bile almadım o kadar önemsemedim o ağrıları hastaneye gittiğimde doktor 4 cm açılman var dedi demek ki o kasılmalar sayesinde açılma olmuştu . Doktor artık çıkmama izin vermedi bende o çanta bahanesiyle eşimle konuşup çantamı isteyip gelecem dedim gittim ve bi buçuk saat gelmedim tabi o ara sancılar başladı ben kıvranıyorum ama yine de gitmiyorum yürüyorum açılmalarım olsun diye squat falan yapıyorum sonra hastaneye geldim herkes beni hastaneden kaçtı diye ilan etmiş 😂😂doktor yine baktı açılmama 8 cm olmuştu sonra hemen ayaklarımı havada gördüm 😂😂sonra bi bakmışım bebişim gelmiş 😍😍
ladymoms_ germophepe ahhaha maşallah kız bu ne cesaret bende keşke senin gibi olabilsem o sancı çok korkutuyor beni o geldiğini anladığım an beni öldürün diyoedum hahshsh beni sezeryana alın lan diyodum ahhaha bayiltinlar havada ucusuyodu aggahahaha bende 2 ikinmada geldi ilk kızım şimdi evde sanciyi nasıl çektin bacım ne yaptın suya falan girdinmi sıcak suya sürekli yurudunmu evde naptin
germophepe ladymoms_ eve gitmedim hastane biraz uzaktı eve eşimde arabayla gidip gelmeye korktu başkasından istedik o yüzden çantayı . Hastaneyi turladık cafede yemek yedim çayımı içtim tabi ayakta oluyo hepsi benimde ilk doğum değil o yüzden ikincisini hastanede çekmek istemedim sancım geldiğinde yürümeye çalışıyordm eşimin yardımıyla squat yapmaya çalışıyordm tabiki de o sancı çok zor girdiği an her yerin tutuluyor ama ben yine de inatlaştım kendimle doğumum rahat geçsin diye .. ay bi görsen bi elimde dürüm bi anda sancı tutuyor ben aç kalmamak için o dürümle savaşıyorum çünkü gelmeden önce evde yemek yemedim çok açtım eşim üzerime gülüyor oğlumda bana bakıp kahkaha atıyor bende ağlıyorum sancı kesilince onlarla beraber gülüyorum çok güzeldi o gün bu yüzden üçüncüyü hemen yapmayı düşünüyorum 😂😂sakın sende korkma kesinle herşey sana bağlı kendini sürekli motive et nefes egzersizi çok önemli o sancı başlayınca nefes alıp vermeyi sakın unutma biliyorum o ağrıyla bazen insan unutuyor ama gerçekten nefes egzersizi çok çok önemli doğum onunda tıkanmıyorsun çünkü umarım sende çok güzel doğum hikayenle gelirsin buraya Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️