Arkdaslar kizim 2 bucuk yasinda ve bu aralar neden blmiyorum asiri snirli sebebli sebebsiz.herseye kizio snirlenio kendini skio bagrip cagryo sadece samimi oldgu kisilere vuruyo anne baba dede baabane flan baska kmsye yapmio ama bagirip kizmasi herkeze nedenini anlamiyorum.hc boyle degildi ben kizdgimda babanesi onu savunuo mesala o gidip babannesi azarlio sen sus dio bagryo cglik atip aglio yerlere yatio ve sebebsizce hc yapmadgi seyler yapio parka flan gidelim uzaklasip aniden kosarak gidio kac kere arabanin onunden aldim yoldan hc yapmadgi seyleri yapio brden frlayip ucuo anlamiorum bile neden bole oluo 3 yas sendromu.flanmi bukdar erken greblirmi