AyseNil22 yaşadığınız yere göre değişir aslında. Geceleri 27-28 derece oluyor kızımın yattığı yer. Sadece zıbın giydiriyorum terini emsin üzerinde kurumasın hasta olmasın diye. Üstünü örtmüyorum örttürmez de gerek de yok zaten 😅 annemlerin yanına izmire gittiğimde de aynı şekilde giydirdim vantilatörü direkt ona değil de üst tarafına gelecek şekilde açtım çarpmasın diye öyle uyuttum ama orası efsane sıcak olduğundan terledi maalesef 🤦🏻♀️ klima yoksa yapacak başka da bi şey yok sanki