Merhaba arkadaşlar 3 aylık oğlum var doğuştan sağ yumurtası inmedi doktor iner bekleyelim dedi lakin fıtık da çıktı fıtık olunca Da o yumurta aşırı derecede küçülüp işlevini kaybedermiş doktor da onu almak gerekebilir dedi o kadar üzgünün ki sağlık ve çocuk olarak sıkıntı olmaz dedi ama ergenliğe geldiğinde kendini kötü hissedebilir yaşayan var mı inşallah yoktur ama benim doğal yollara ihtiyacım var yorumlarınızı bekliyorum.(sünnet de oldu )