annebirkadin benim de bebeğim 3 ay 21 günlük şu anda. Memeye geliyor, 5 dk emip kıyameti koparır şekilde ağlıyor. Kaldırıyorum gazını çıkartıp biraz kucağımda dolaştırıyorum. Sakinleşiyor. Sonra tekrar aynı memeden devam ediyorum. Biraz daha emiyor. Artık büyüdükleri için daha kısa sürede daha çabuk çekiyorlarmış. İkinci seferde de ağlarsa yine kaldırıp aynı şeyi yapıyorum, biraz sakinleştirip bekleyip tekrar deniyorum. Almazsa veya yine az alıp bırakırsa veya oyalanırsa(ağzına al çıkar al çıkar yapıyor) bırakıyorum. Ben de sizin gibi çok sık teklif ediyordum, ama emzirme aralıklarını açtım (1,5 bazen duruma göre 2 saatte bir bu döngüye giriyorum). Hem uykularına faydası oldu hem de daha rahat emiyor gibi hissediyorum. Çişli bez sayısı güzel olduğu için doyduğunu düşünüyorum, mama kullanmıyorum (ilk ay çok az kullanmıştım). Bunu bi 10 gündür yapıyorum sadece. Ay sonunda doktora kontrole gideceğim, kilo alımı iyi derse bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum