Beybiiii Asla planlamasıni yapmadığım sebze meyveyi almıyorum,
genelde toplu alışveriş yapmaya gayret ederim ki bölük pörçük olunca insana çok gelmediği için alıp har vurup harman savurabilir.
Evde hiç bir şey çöpe atılmaz baktım ekmek bayatlicak hemen küp küp dograr kizarrir buzluğa atarım çorba icin.
Evde bebek olduğu için aşırı derecede yiyecekten tasarruf yapmıyorum herşey yesin diye ama ölçülü yaparım bozulmasın dökülmesin diye ucuz sebzeler ile çeşit yapmaya çalışırım örnek: yeşil kabak turlude değerlendiririm ,kabak dolmasi ,mücver sabah ünlü kızartma olur yağda olur sofraya her çeşidini kullanıyorum yani.