Beybiberen 9 buçuk aylık kızım cuma günü oldu kızamık aşısını. Ateş yapabilir dendi fakat ateşi çıkmadı. Kızamık aşısının içeriği nedeniyle döküntü olabileceği söylendi çok şükür o da olmadı. Besin alerjisi bebeklerde döküntü olabiliyormuş kızamık aşı içeriği nedeniyle. Besin alerjisi olan bebeklerin kızamık aşısı öncesi doktorları ile konuyu istişare etmelerine fayda var ☺️