Bebeğimin gündüz uykuları kısaldı ve uykuya dalmakta biraz zorluk çekiyor fakat akşamları çok berbat. 8 den beri uyutmaya çalışıyorum bir saat uyudu uyandı hala uykusu derinlemedi sürekli ağlayarak uyanıyor uykuya direniyor ayağa kaldırınca hiç bir şey yok gülüyor. Çok yoruldum bu 4. Ay atağı mı yoksa daha 4 e girmedikmi