Poyrazbayb gizemzumraa 5 ten fazla emzik denemiş biri olarak oğlum sadece philips avent tuttu. 6-18 ay olanına geçti aventten devam
kytx gizemzumraa iki cocugumdada avent kesinlikle kızım gecen emzigini kaybetti sandm baska emzk vrdm asla almafı daha snea emzigi buldm direk kendi emzigini aldı
milletsanakanalizemiolacak KbrSariyerli bende philips aldım daha yeni yine tutmadı foto atarmısınız acaba o emzikten alayım birde evde bir sürü emzik oldu hiç birini tutmuyor
milletsanakanalizemiolacak gizemzumraa aldım temizledim verdim birini tutmadı ikiside duruyor öylece evdeki emzikleri görseniz koleksiyon gibi olmaya başladı
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak sizin de uyku probleminiz var mı benim bebeğim gündüzleri nerdeyse hiç uyumuyor kafayı yemek üzereyim bitek benim bebeğim mi böyle anlamadım. bizde 54 günlügüz
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak uyutuyorum bırakıyorum geri uyanıyor tekrar uyutuyorum bırakıyorum 10 dk sonra bidaha kalkıyor tüm günüm onu uyutmakla geçiyor bir yere gidemiyorum rahat edemiyorum is yapamıyorum aşırı yıpranıyorum
milletsanakanalizemiolacak gizemzumraa benim bebeğimde uyumuyor en fazla 10 dk uyuyor ama bizim gazdan dolayı böyle kolik saatimiz geldi mesela şuan eşimle beraber sırayla bakmaya başladık aç olan bebek uyumaz sadece emiyor mu?
limonzeytinmom gizemzumraa evet öyle yazıyır ben 2 kızıma biberon da tommee tippee kullandım hala kullanıyorum memnunum yani. Meme reddi de yapmadı hiç. Emziriyorum aynı zamanda
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak evet sadece emiyor günde 3.4 kere kaka yapıyor cisli bez cıkarıyor meme veriyorum doymadıgını düşünerek tekrar meme veriyorum bu sefer de diliyle itiyor istemiyor yani aç olsa böyle yapmaz diye düşünüyorum
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak veee kilo alımı da iyi her kontrole gittigimiz de kilo almış oluyor doktorda kilosu iyi diyo
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak uyku saati aksam 9.10 gibi hemen uyuyor amaa ve gece 2ye kadar uyanmıyor . Gece cok sık uyanmıyor ama gündüz de uyumuyor aç olsa gece de uyumaz diye düşünüyorum
gizemzumraa milletsanakanalizemiolacak sizinki gazını artık kendisi çıkarabiliyor mu? Benim bebegim çıkarıyor bazen masajla çıkarıyor bazen de kendisi çıkarıyor . bu da var mesela . Ama bende gazdan cok cektim benimki de cok gazlıydi simdi biraz daha iyi gibi ama uyku yok😞