Merhana anneler benim oglum dogdugundan beri surekli gozleri akıyor ve capaklanıyor sabahları bazen gozunu acamıyor 10 aylık oldu doktoru yaşınakadar duzelicek dedi ama bi gelişme yok goz damlaları kulanırken daha iyi durdutuktan sonra yine aynısı başlıyor iki doktora gosterdik artık sondaj yaptırmaya gonderiyorlar ama randevumuz kasım ayında ne yapsam duzelir acaba pek sondaj yaptırmak istemiyorum anesteziden dolayı