3 yaşına girecek bi oğlum var. Telefona aşırı ilgili yaklaşık bir yaşından sonra telefona ilgisi olmaya başlamıştı ama 4 ay önce kardeşi oldu ondan sonra ben biraz saldım diye daha çok bakmaya başladı artık bagımlılık seviyesine geldi. Oyuncaklarıyla oynama süresi azaldı sürekli telefon istiyor .Bana çok düşkün ve çok mızmız bi çocuk misafir olduğunda veya işim olduğunda mecbur veriyorum. İki çocuk olunca zorlandığım için esnek bırakmıştım ama belli ki telefondan sıkılacağı yok 7/24 versem bırakmayacak elinden. Bi ara telefonu sakladım bi dönem YouTube ı sildim şimdi de interneti kapatıyorum süre kavramını anlamıyor yani süren bitti ver dediğimde vermiyor mecburen farklı yöntemlere başvuruyorum . Ama bugün kararlıyım artık akşama kadar ağlasa bile telefonu vermemeyi düşünüyorum. Sizin öneriniz var mıdır ağlatmadan yada daha etkili kesin hangi yöntemle telefondan uzaklaştırabilirim