yamaniskom Kızlar bebeğim cuma günü aşı oldu bugün 2. Günü ağrısı ateşi olmasın diye calpol verdim şükür rahat atlattık yarında vermeli miyim ateş durumu olur mu yoksa 2 günde geçen bir şey mi?
Prensesin_Annesi_ yamaniskom Bizim doktorumuz 3 gün ver demişti huzursuzluk 3. Günde oldupu için ben vermiştim aşı sonrası bacağında sişme olmustu agrısıda vardı
melamu yamaniskom doktorumuz sadece ateşi olursa ver demişti bize bir kere yükseldi verdik bida vermedim ben
Kereminannesiii yamaniskom ateş olmadığı sürece ilaç vermeyin doktorumuz ve hemşiremiz de bu şekilde söylemişti
neanladinyurdagull yamaniskom ateşi 37.5 olduğunda verebilirsiniz yada çok huysuz ağrısı sizisi var ise ama onun dışında vermeyin.Çocuk dirençlensin biraz 2 güne zaten birşeyi kalmamıştır
EbruBoluKaya Hiçbir aşıdan sonra vermedim ilaç sadece menenjit aşılarında ateşi 38 olduğunda vermiştim. Ateşi yoksa ve keyfi yerindeyse bebeğinizin vermenize gerek yok bence
neanladinyurdagull yamaniskom anladım sağlıcakla büyüsün ama ebeler de doktorlarda bu şekilde diyor ateş düşürücü ilaç ateş çıktıktan sonra verilir düşmesi için.Nasıl ağrısı kesici ilacı ağrımız olmadan içmiyoruz bu şekilde düşünün.Bundan donra bu şekilde devam edin derim ben
afraybars1 yamaniskom ben ateşi çıkmadan vermezdim hatta ateşi çıkardı 37.5e kadar beklerdim bence hiç gerek yok canım yarında vermene
esmaerdemir yamaniskom bizde çarşamba günü aşı olduk gitmeden on dk önce verdim çıkarttı pek içmedi sayılır gece 37.9 oldu direk verdim düştü ateşi cuma gününe kadar kontrol ettim daha çıkmadı ateşi huysuzfu ama bence bir gün sonra eskisine dönüyor
yamaniskom esmaerdemir bende gitmeden önce vermiştim o yüzden ateşi olmadı şükür rahat geçirdik sürekli kontrol ettim umarım yarınada ağrısı falan kalmaz🙏🏻
ReSeLi yamaniskom 2.ay aşısı ilk kızımda mor calpol verdiler birde fitil vermişlerdi kızım ilk gün çok ateşi olmuştu şurup 4 saat arayla verdim şimdi oğluma 2.ay aşısı yaptırcz
Deletedmom_115 yamaniskom ben aşıdan hemen sonra eve gelince verdim çünkü rengi felan değişti belliydi yani ateşleneceği. Şükür ateşlenmedi ama çok huzursuzdu 2 gün günde 2 kez verdim rahatladı