JuliJuli06 çok geçmiş olsun.Bizimde 1 ay önce selamlama nöbeti oluyodu geldiğimiz gibi yatış yapıldı 2 hafta tüm tetkikleri yapıldı belinden sıvı bile alındı.Bu süreçte sabril,reviclon,taurin,b6 başlandı.Sabrille 2 hafta içinde nöbetilerimiz baya bi azaldı.sonradan 1 hafta içinde snaycten iğne tedavisine başlandı.bugün 4. Doz alıncak.Nöbetlerimiz baya bi azaldı.Şifa olur inşallah.Hastanemizden ve doktorumuz Ayşe hanımdan çok çok memnun kaldım.ilk dozlarımızı hastanede doktorumuzun gözetiminde olduk.