Merhaba kızlar cuma günü spinal sezaryen oldum , biraz gaz sancısı zorladı ertesi gün taburcu oldum , şuan eve geldim herşeye ağlıyorum allah razı olsun kayınvalidem annem kardeşim herkes yanımda destek oluyorlar ama ben napıcamı şasırdım klima açsam bebek üşür mü açmasam ev çok sıcak herkes bişey diyor bi yandan emzirmeye çalışıyorum ter boşalıyor , nasıl atlattınız bu süreci sizler ?