Merhaba anneler ,
2,5 aydır sütümü sağarak bebeğimi besliyorum. Maalesef bebeğim emmedi. Şu an 5. ayımızı tamamlamak üzereyiz. Sağım yapıyorum ama biraz kendi kafama göre yapıyorum. 3 saatte bir sağım yapıyorum ve kaç ml çıkarsa onu veriyorum. Açıkçası sütüm bir türlü artmıyor . 3 saatte bir sağdığım zaman gün içinde max 120 ml çıkıyor ama o da her zaman değil bazen 100 ml 110 şeklinde de oluyor. eğer doymazsa mama ile açığı kapatıyorum. Sonuçta bebeğim büyüdükçe içtiği ml artacak ama benim sütüm hep bu civarlarda . Sizler sağımı kaç saatte bir yapıyorsunuz kaç aylık bebeğinize kaç ml süt veriyorsunuz ?