1Kubrarya Çok yoğun sıcaklar başlayınca oldu ama başına gelen var mı kollarında bileklerinde boynun https://imgyukle.com/i/CJTfUb#google_vignette](https://)
Pamukprenss 1Kubrarya sinek ısırığına benziyor . Çocuklarda alerji seviyesine gelir muhtemelen döküntü yapmış
tugbacds 1Kubrarya bence hemen bi doktora götürün yazık kaşıntı da yapıyodur çocuğa rahatlatıcı bişey verir ek gıdaya falan başladınız mı acaba bişey alerji falan mı yaptı
Lolik 1Kubrarya sinek ısırığı gibi ama bu kadar çok olur mu bilemedim alerji yapmış olabilir doktoruna sorsanız iyi olur
Hanimeli-anne 1Kubrarya pire ısırıgıda olabilir atletine bak canım siyah nokta şeklinde pisletir pireler .bizimde köye gidince bacakları böyle olmuştu geçmiş olsun
1Kubrarya tugbacds yok kaşınması olsa belli eder kızım 1 yaşında normalde biyeri kaşındığında vs kendisi kaşıyor bunları anlamadım doğrısu çarşamba günü kontrolümüz var zaten doktorumuzda bakacak bakalım anlamadık ki ne olduğunu ya :(
yagmuryigitalp 1Kubrarya merhaba bebeğiniz kızamık aşısı oldumu acaba bu yüzden olmuş olabilir doktora gidin
demirtunc 1Kubrarya tatildeyken oğlumda da oldu eklem yerlerinde özellikle. vücut ısıyı ayarlayamadığı için oluyormuş. Ilık banyo ve hametan krem sürdüm ince giyindirdim rahatlattı.