Bebeğim 14 günlük Perşembe günü sarılık yuzunden hastanede yattik ve o gün öksurmeye başladı Pazartesi sarılık kontrolü vardı. Sarılığı geçmişti ama doktor bronşit baslangici var dedi şuan hava veriyoruz baya iyi geldi ama burnu tıkalı karnı doymuyor diye biberon verdik. Biberini da anne göğsüne yakın diye aventin biberonunu aldık ama doğduğundan beri memeyi bir türlü tutamiyor parmağımla birlikte veriyorum memeyi i zaman tutuyor sonra çekiyorum öyle biraz emiyor ama o pozisyonu kaybedince ağzındaki memeyi arıyor kafasını çevirip duruyor napicam bilmiyorum bı yandan hasta bı yandan emsin beni istiyorum bı yandan aç kalmasın diyorum.. çok zor nasıl emicek beni ☹️