Meral ah ah o kaka yapamamayi ben bilirim en uzun 5gun:) lavman yapildi bikere zeytinyqgi sabah aksqm iciriyoruz
Ama ben fitil verme ve poposunu uyarma yapmiyorum. Birkac gun ikinma modunda sonra yapiyor kendi basina. En son 5.gun yapmisti pazar . Simdi dun gece yarisi yapti 2gune dustu yani. İnsallah zamanla gelisecek bagirsaklari. Cok imreniuorum gunde 5-6 kez kaka yapan bebeklere :) bizimki yapincada bayram ediyorum
Hipp combiotic kullaniyorum mamada
Ayni zamanda kendi sutumlede besliuorum
Mamaui gunde 2 falan veriyorum zeytinyaginida ozamanlarda koyuyorum doktor onermisti