Emir0_ bezi 1 tane kalmıştı gece bağladım yatmadan önce konuştum bezimiz gitti artık bez bağlamayacağız , çişini kakanı tuvaletine yapacaksın bizim gibi, çünkü sen büyüdün falan dedim . Ertesi gün son bezi çıkardım , boxer giydirdim . İç çamaşırın kuru kalmalı dedim . Kahvaltısını yaptıktan 1 saat sonra tuvaletine oturttum yaptı. Sonra 3-4 kez yetişemedi kaçırdı, kakasını da aynı şekilde sonraki çişlerini tuvalete yaptı. Ertesi gün ben hiç sormadım kendisi oturup yaptı . 4. Günde dışarı çıktık. Hemen öğrendi ama 2.ayında sanırım gerileme yaşadık tutmaya başladı , ben götürmeden söylemedi. Kakasını yapmadı 2 gün ama 1 hafta sürdü normale döndü . Şu an söylüyor ama dışardayken oyuna dalıp bazen çok az çamaşırı ıslanıyor. Bazende bilerek bırakıyor 😄